Лимони в monobank збирали понад 1 млн клієнтів: більшість — жінки, а медіанний вік склав 26 років

За перший день “лимонної” лихоманки в monobank навантаження на всі системи банку зросло у 7 разів, каже співзасновник Олег Гороховський.

У такий спосіб участь у квесті взяли понад 1 млн користувачів. Це приблизно 10% від загальної кількості клієнтів банку, яких monobank нещодавно нарахував уже 10 млн. Попри те, що більшість клієнтів участі не брала, масштаб акції виявився достатнім, щоб спричинити відчутне навантаження на сервери .

“Понад один мільйон клієнтів знайшли хоча б один лимон! Це просто вірус”, — каже співзасновник.

Він закликає користувачів перестати писати чатам з підтримкою, бо там немає “лимона”. Станом на ранок 17 жовтня ніхто не знайшов 51-й лимон — найскладніший у грі. За словами співзасновника monobank, дитячий лимон ще можливо знайти самостійно, але дорослий навіть він “не уявляє як взяти без підказки”. І от зранку 17 жовтні ми отримали натяк:

“Спеціальний лимон захований після оплати якогось товару на monoмаркеті. Увага! Ціна цього товару в діапазоні від 1000 грн до 3000 грн, тобто це не Живчик!!!” — додав він.

До речі, ще в центрі уваги користувачів опинилася 11-річна учасниця — Оля Мосейчук, яка написала, що збирає лимони без світла. Гороховський запропонував користувачам зібрати 50 тисяч лайків і тоді дівчина поїде відпочивати в Діснейленд. Менше ніж за 10 хвилин користувачі поставили лайки — і тепер дівчинка, якій 3 листопада виповнюється 12 років, виконає свою дитячу мрію.

“Важлива інформація 🍋 для дітей з’явиться сьогодні у моєму Instagram протягом дня”, — згадав Гороховський пізніше.

Медіанний вік учасників, які зібрали 10 або навіть усі 50 лимонів, однаковий — 26 років, а жінок серед них трохи більше, ніж чоловіків. За першу ніч — з 00:00 до 6:00 — лимони шукали близько 149 тисяч клієнтів.

Зазначимо, що акція, запущена на честь 10 млн клієнтів, триває ще кілька днів. Ті, хто знаходить 10 “лимонів”, потрапляють у розіграш 50 iPhone 17 Air, а зібрані 50 відкривають шанс на 1 000 000 гривень. 51-й лимон веде до головного призу — BMW 3. А тим часом кілька днів нас чекає “порція” мемів в інтернеті.

https://itc.ua/ua/novini/lymonna-lyhomanka-zbilshyla-navantazhennya-na-monobank-u-7-raziv-uchast-vzyaly-blyzko-miljona-kliyentiv/

Комментарии

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Больше записей