Екс-бос PlayStation: "Ігри-сервіси — це несправжні ігри. Їм не вистачає історії, персонажів і глибини

Колишній керівник PlayStation Шон Лейден критикує стратегію компанії, спрямовану на розвиток онлайн-сервіси на кшталт Fortnite.

На його думку, сучасним іграм бракує багатьох компонентів, які роблять з них тайтли справжніми. Думка Лейдена збігається з його попередніми словами, що наразі АА-ігри помирають , що загрожує розвитку всієї індустрії.

“Для мене live-service гра — це не зовсім гра. Це пристрій для повторюваних дій і залучення. Гра, згідно з тим, звідки я родом, повинна мати три речі: сюжет, персонажа і глибину світа. І Horizon, God of War та Uncharted мають усе це”, — каже Лейден.

Sony разом з 5-ю версією консолі планувала побудувати власну імперію живих сервісів. Спочатку йшлося про запуск 12 таких ігор, щоб відійти від однокористувацького формату. Та лише Helldivers 2 вдалося отримати схвалення гравців і критиків. А той самий Concord з тріском провалився та його закрили лише через два тижні після запуску.

Інші спроби теж завершилася невдачею. Наприклад, Horizon MMO, Factions для The Last of Us і ідеї живих сервісів у God of War були скасовані. Відтепер головна надія компанії — на Marathon від Bungie, але її реліз уже відкладено та рекламна кампанія навмисно загальмована . Крім того, навколо студії точаться скандали через використання чужих артів .

Попри цілий перелік не вдалих проєктів, Sony не зупиняється. Компанія інвестувала понад $1 млрд в Epic Games і прагне створити свій аналог Fortnite. Власник PlayStation навіть відмовилися від активної реклами Call of Duty (яку встигли захейтити) , щоб просунути власні мультиплеєрні проєкти. Та, на думку Лейдена, це шлях у нікуди.

“Якщо ви намагаєтеся потрапити в цю сферу, бо уявляєте собі, що щодня до кінця життя надходитимуть мішки грошей — такого не буває”, — зазначив колишній керівник PlayStation.

Схожої думки дотримується дизайнер Uncharted 2: Among Thieves Джастін Річмонд. На його думку, ринок опанували кілька гігантів — Fortnite, Rainbow Six Siege, League of Legends, Counter-Strike та Overwatch 2. Новим проєктам важко втримати увагу гравців, бо живі сервіси створені так, щоб користувачі не залишали їхню екосистему.

Саме цей курс на нескінченний геймплей без розвитку сюжету і став причиною, чому Лейден залишив PlayStation у 2019 році. Йому подобається ідеями зі світом, історією та персонажами, що не залишають байдужими. Хоча умовна Red Dead Redempion 2 позитивним прикладом . Зате Шон Лейден хвалить Helldivers 2 саме завдяки своїй концепції — кооперативному PvE-досвіду, де гравці разом борються за “демократі” в абсурдному, але цілісному світі.

Зрештою Sony обіцяє не відмовлятись від однокористувацьких ігор з сюжетом, навіть коли активно розвиває онлайн-сервіси. Але чи вдасться компанії поєднати глибокі історії з прагненням створити свій хіт на кшталт Fortnite — поки що невідомо.

Джерело: The Gamer

https://itc.ua/ua/novini/eks-bos-playstation-igry-servisy-tse-nespravzhni-igry-yim-ne-vystachaye-istoriyi-personazhiv-i-glybyny-svitu/

Комментарии

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Больше записей