Дослідження: геймери витрачають вдвічі більше коштів на рімейки, ніж на ремастери

Аналітики дійшли висновку, що геймери віддають перевагу рімейкам відеоігор, ніж ремастерам. Це видно по їхнім витратам за останні роки.

Звіт компанії Ampere Analysis охопив поведінку споживачів на платформах Xbox, PlayStation і Steam. Протягом 2024-2025 років рімейки та ремастери заманили 72,4 млн гравців, витрати яких сягнули близько $1,4 млрд на повні ігри та мікротранзакції. З 42 проаналізованих проєктів (15 рімейків і 27 ремастерів) у середньому витрати рімейк були у 2,2 раза більші, ніж на ремастер.

Ampere пояснює, що рімейки вимагають більших інвестицій у розробку, маркетинг і час. Все для того, щоб повернути до життя старі проєкти та залучити нову аудиторію. Ремастери, навпаки, обходяться дешевше й виходять швидше, але геймери не настільки цікавляться ними.

Попри загальну тенденцію, є винятки. Наприклад, The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered досягла піка в $180 млн витрат і мала 7 млн активних користувачів щомісяця на всіх основних платформах. А за тиждень стала третьою найбільш продаваною грою на початку 2025 року . Це при тому, що культова RPG не мала рекламної кампанії та новини навколо релізу ремастера будувалися здебільшого на витоках або словах інсайдерів. Попри успіх одна зі студій, причетна до розробки, все одно не врятувалася від типової хвилі звільнень .

Старший аналітик Ampere Analysis Кеті Холт пояснила, що розробники частіше зіштовхуються з тим, як дорого розробляти нові ігри та створювати окремі всесвіти. Хоча геймери вимагають “нового подиху” в геймдеві — це дорого і близько половини ігор провалюються , згідно зі статистикою. Саме тому студії частіше звертаються до своїх архівів, шукаючи бюджетні варіанти ремейків і ремастерів.

“Обираючи між повноцінним рімейком і ремастером, видавцям доводиться зважувати планування франшизи, інвестиційні ризики, вік контенту, підтримку платформ та інші чинники”, — додає вона.

Зрештою геймери обирають для самих себе: переосмислити знайому гру з нуля або отримати проєкт, де просто підчистили графіку. На думку аналітиків, вибір користувачів цілком зрозумілий. Саме через таку логіку рімейк Gothic 1 став одним із найбажаніших в Steam .

Джерело: VGC

https://itc.ua/ua/novini/doslidzhennya-gejmery-vytrachayut-vdvichi-bilshe-koshtiv-na-rimejky-nizh-na-remastery/

Комментарии

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Больше записей