Фани The Witcher всього за два дні зібрали 3 млн євро на офіційну настільну гру про падіння Каер-Морена. Краудфандингову кампанію запустили CD Projekt RED разом із Go On Board.
Польська студія, яка створює настільні ігри, 25 листопада оголосила 20-денний збір на суму €100 тис. Всього за два дні на сайті Gamefound написали, що кампанія перевищила ціль у 30 разів, або на 3002%. Після того як понад 14 тис. фанатів “екстерном” подолали позначку, команда розробників відкрила додаткові цілі. Вони поступово додаватимуть новий контент, оновлення та окремі бонуси для тих, хто підтримує проєкт прямо зараз.
The Witcher: Legacy — нова історія для фанатів франшизи
“Настолка” пропонує мініатюри та довгу сюжетну компанію. Її можна проходити соло або в команді до 4-х гравців. У ній розповідається про ранній період історії Континенту, коли на Каер-Морен напали, а вижили лише кілька відьмаків “Школи Вовка”. Гравці беруть на себе ролі тих, хто залишився, та мандрують Північними Королівствами, полюють на монстрів і приймають рішення, що впливатимуть на наступні сесії.
Студія та Go On Board розбили історію на пов’язані між собою сценарії, які тривають декілька ігрових вечорів. У процесі гравці прокачують своїх відьмаків: збирають картки бойових навичок, характеристики та алхімію (нові еліксири, олії й бомби). Система світу побудована так, що попередні важливі рішення змінюють регіони або події, які в них відбуваються.
Як писали раніше, після досягнення суми в €100 тис. розробники оголосили додаткові цілі. Чим більше донатять фанати, тим більше контенту вони отримають. Наразі користувачі розблокували собі купу контенту:
- Мініатюри монстрів: Банші, Привид, Гнилець, Морова діва, Суккуб (ексклюзив Gamefound).
- Картки з діями: “Посилені характеристики”, “Універсальні сили” та “Тактичне чуття”.
- Картки атак супротивників: “Звіряча хитрість” та “Звірячі випробування”.
- Механіки та ресурси: “Адреналін”, відьмацькі масла і нова шкала “Трофей”.
- Еліксири, мутагени, бомби: новий еліксир “Запас Вовка”, мутагени “Мечі та Знаки” та “Майстер-мечник”, бомби “Північний вітер” та “Чортів гриб”.
- Додаткові сценарії та історії: сюжети “За будь-яку ціну”, “Відкрий свою спадщину” та покращено соло-режим “Молодий вовк”.
- Загальна якість набору: товстіші картки, лляне покриття з текстурою, металевий жетон для атак супротивників (ексклюзив Gamefound) та предмет “Рюкзак” для зберігання своїх речей (ексклюзив Gamefound).
Наступна ціль — нова картка спорядження “Набір мандрівника”, який дарує “кілька повсякденних хитрощів”. Для цього треба задонатити трохи менш ніж €70 тис. Якщо зібрати додатково ще €200 тис., то відкриється мініатюра Опівнічниці.
Те, що позначено як ексклюзив Gamefound не входить в стандартний ігровий набір. Отримати предмети можна лише, якщо задонатити на сайті краудфандингової кампанії.
На сайті вказано, що в ігровому всесвіті “настолки” з’явиться ще один новий монстр. Для “благодійників” підготували бонус — ексклюзивний набір Горгони. Цей жахливий монстр раніше не з’являвся в іграх або інших проєктах, тож його можна отримати лише через Gamefound. В ексклюзивному наборі є мініатюра монстра розміром 75 мм, тематичні картки та короткий квест, який можна переплести з основною історією.
Зазначимо, що франшиза The Witcher залишається однією з найуспішніших у CD Projekt RED разом з іншою Cyberpunk 2077, яка якраз досягнула позначки в 35 млн копій. А от пригоди Ґеральта розійшлися накладом понад 75 млн копій, тоді як третя частина стала “Грою року”. Компанія Go On Board також не новачки: у них за плечима Valhalla, Titans, дві гри по “Відьмаку” (Old World та Path of Destiny) і нова Cyberpunk 2077: The Board Game.











Добавить комментарий