Традиційно до Чорної п’ятниці українські маркетплейси та банки діляться статистикою активності клієнтів — першою цьогоріч стала Rozetka, яка відзвітувала за три акційні дні напередодні великого розпродажу.
Що і як купували до Чорної п’ятниці в Rozetka?
- Найдорожчий товар — телевізор Samsung OLED за ₴139 999
- Найдешевший товар — шапка дитяча Huaze за ₴12
- Найбільший чек мав 91 позицію, а найбільша кількість товарів в чеку — 600
- В топі продажів — підписка Smart (безплатна доставка від Rozetka), гель для душу та зарядна станція
- Найбільший період для “Оплати частинами” — 24 місяці
- Найменший платіж на “Оплату частинами” — ₴33
- Максимальна економія зі знижками Чорної п’ятниці на кошику — ₴118 000
Дані навів співзасновник Rozetka Владислав Чечоткін, новіші — оприлюднять вже після Чорної п’ятниці.
“Звичайно ж, не можу не сказати про товари для енергонезалежності. Після зростання на початку жовтня за минулі майже два місяці ця тенденція, на жаль, поки що залишається”, — додав Чечоткін.
По регіонах тренди не надто відрізнялися, однак саме українці в прифронтових містах найбільше купували товари повсякденного вжитку: як от каву, гелі для душу, корм для тварин, пральні засоби, засоби особистої гігієни тощо.
Раніше Forbes Ukraine писав, що цьогоріч деякі українські бізнеси відмовились від пропозицій на Чорну п’ятницю. Серед причин зокрема — репутаційні ризики, штучний попит, відсутність надлишків тощо. Тим часом опитування Rakuten Viber показало, що 83% українців взагалі не планують покупок у найбільший розпродаж року, з них 64% — не вірять у знижки. Серед залишку, 39% планують купувати одяг і взуття, ще 12% — техніку для дому і 10% — ґаджети.











Добавить комментарий